Olcsó húsnak híg a leve? PR cikk árak Magyarországon
Ma már mindenki tudja, hogyha sikereket akar elérni az üzleti életben, akkor jelen kell lenni az interneten. Azonban ehhez nem elég létrehozni egy weboldalt, mert azt folyamatosan frissíteni és népszerűsíteni kell.
A népszerűsítés egyik leghatékonyabb módja a PR cikkírás általi ismertség növelése. A PR cikk árak igen változóak és sokan belefutnak abba a hibába, hogy kiválasztják a legolcsóbbat a kínálatból. Pedig nem biztos, hogy gazdasági szempontból az lenne az előnyös választás.
Egy rosszul megírt vagy kevés látogatottsággal rendelkező oldalra elhelyezett PR cikk nem csalogat annyi látogatót, így lehet, hogy keveset kellett érte fizetni, de a látogatók vásárlásából származó bevétel is alacsony lesz.
Viszont, ha a PR cikk árak magasabbak, akkor valószínűleg egy nagyobb látogatottságú oldalra kerül ki, ezért is kerül többe és akkor több potenciális vásárlót küld a weboldalra. Lehet, hogy többet fizettünk a reklámért, de a bevétel is jelentősen nő. Ezért nem mindegy, hogy mennyit fizetünk egy PR cikkért!