Így tűnj ki a többi cég közül
A vállalatok mindinkább kezdik felismerni, hogy a rövid idejű maximális profit sokszor kevesebbet ér, mint a hosszú távú, de biztos befektetés. Igyekeznek magukból a legtöbbet kihozni, az elért eredményeikről pedig trófeaként gyűjtik a különböző díjakat, elismervényeket és tanúsítványokat. Miért érdemes pályázni?
A tanúsítványok szakáganként változóak, egységes, bármelyik cégre ráillő, egyben nemzetközi elismervényre azonban csupán néhány példa van. Amire a cégeknek igazán érdemes odafigyelniük, hogy a megszerzett díjak a szakma szempontjából meghatározóak legyenek. Egy gyártással foglalkozó cégnek például környezetvédelmi szempontból, ha nem akar célkeresztbe kerülni, mindenképpen érdemes az ISO 14001 szabványhoz hasonló tanúsítványra szert tennie. A minősítő rendszerek és a hozzájuk kapcsolódó védjegyek és logók nem csak bizalmat keltenek az ügyfelekben, de megkülönböztetést, kiemelkedést jelentenek a tömegből.
Sok szolgáltatás szempontjából már-már elhanyagolható szempont, hogy milyen messze tartózkodik a szolgáltató, a lényeg a vállalkozás színvonalán múlik és azon, hogy a hírnevünk minél több ember tudomására jusson. Érdemes tehát olyan tanúsítványokra pályázni, amelynek eredménye nem csak saját arculatunkon jelenik meg, hanem a kiállító központi helyén is. Ezáltal a célközönség akkor sem marad le az információról, ha esetleg elkerüli a vállalkozás honlapját. A különböző pénzügyi elemző cégek mellett ilyen például az Ügyfél Vélemény Vizsgálati Központ Kft, amely a kiadott tanúsítványt szerzett cégeket listaszerűen gyűjti össze egy olyan honlapon, melynek látogatottsága kimagasló.
A minősítések megszerzése az alapja a sikeres működés és a hosszú távú ügyfélbizalom elnyerésére. Ezen felül amennyiben a szervezet neve, szimbóluma, szlogene minél több helyen fordul elő, annál többen fognak akarva-akaratlanul arra asszociálni.